Eerste contact (mogelijkheden)
Er zijn verschillende manieren om met ons in contact te komen. Plaats een offerte aanvraag, maak een showroom afspraak of neem direct contact op met onze medewerkers voor een advies op maat.
Bij een traprenovatie komt veel kijken. We nemen je graag mee in de werkwijze van Daniels Traprenovatie. Zo weet je waar je aan toe bent en kom je niet voor verrassingen te staan. Een doordachte werkwijze met aandacht voor ieder detail. Alles om tot een prachtig eindresultaat te komen én natuurlijk een tevreden klant. Alles begint met een contactaanvraag.
Eerste contact (mogelijkheden)
Er zijn verschillende manieren om met ons in contact te komen. Plaats een offerte aanvraag, maak een showroom afspraak of neem direct contact op met onze medewerkers voor een advies op maat.
Telefonisch contact (optioneel)
Afhankelijk van de door jou gekozen contactmogelijkheid, kan het voorkomen dat ons callcenter contact met opneemt. Op basis van jouw aanvraag bekijken ze welke actie en informatie nodig is om jou op de beste manier verder te helpen. Heb je nog aanvullende vragen? Bespreek dit dan met onze telefonistes.
Bezoek adviseur
Iedere klant en iedere trap is anders. Dat betekent maatwerk. Een goed advies maakt de verkoopadviseur daarom ter plekke bij jou thuis. Jouw wensen staan centraal en worden besproken. Aan de hand van een voorbeeldtrap en met behulp van de kleurstalen maak je een keuze voor jouw perfecte traprenovatie. Op basis van jouw wensen en de maatvoering van de huidige trap wordt een offerte op maat uitgewerkt.
Werkvoorbereiding en planning
Na goedkeuring van de offerte nemen we jouw project intern door om alles vlotjes te laten verlopen. We plannen jouw project in en gaan de juiste materialen voor je bestellen.
Bestelling gereed maken
Onze werkvoorbereider zorgt, aan de hand van een checklist ervoor dat jouw materialen klaarliggen voor montage.
Klaar voor montage en gereed voor vertrek
De dag voor de montage worden alle materialen aan de hand van dezelfde checklist nogmaals gecontroleerd en ingeladen door de monteur.
Montage
Vandaag is het zover, tussen 7.30 uur en 8.00 uur staat de monteur bij je op de stoep (eventuele uitzonderingen mogelijk). Samen met jou spreekt hij de werkzaamheden door en laat je het te monteren product zien. Tijdens de montage houdt de monteur je op de hoogte over de voortgang.
Controle en oplevering
Als alle werkzaamheden zijn uitgevoerd en nadat de monteurs hun werkplek hebben schoongeveegd, loopt de monteur samen met jou alles na. Samen bekijken jullie of alles volgens afspraak is uitgevoerd. Daarnaast krijg je tips en trucs over het juiste onderhoud.
Betalen
Wij werken op basis van wederzijds vertrouwen en vragen géén aanbetaling vooraf. Dat betekent dat je na oplevering het hele bedrag bij de monteur afrekent. Voorafgaand aan de montage, ontvang je van ons een uitgebreide instructie over de betaalmogelijkheden.
Nazorg
Tevreden klanten zijn de ambassadeurs van ons bedrijf. Dat realiseren we ons. Klanten kunnen hun tevredenheid kenbaar maken via een recensie. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.
De noodzakelijke cookies en anonieme statistieken zijn altijd automatisch actief; als je op "accepteer alle cookies" klikt, accepteer je ook de optionele cookies. Wanneer je zelf wilt kiezen welke cookies je aanzet, klik je op “cookie instellingen”.
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we je toestemming nodig.